Back in Indonesia :) - Reisverslag uit Banjar Tengah Kauh, Indonesië van Marlijn - WaarBenJij.nu Back in Indonesia :) - Reisverslag uit Banjar Tengah Kauh, Indonesië van Marlijn - WaarBenJij.nu

Back in Indonesia :)

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

24 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Tengah Kauh

Van Bali naar Thailand en 2 weken Thailand en terug naar Indonesie!
Het is wat omslachtig, dat weet ik, maar nu heb ik in ieder geval mijn Padi Advanced Diving Course en kan ik tot 30 meter diepte duiken!
Thailand wat niet mijn ding, het klinkt gek omdat iedereen altijd zo positief over Thailand is maar ik had nog nooit heimwee gehad en ik kwam in Thailand en uit het niets wilde ik naar huis. Al die vieze oude mannetjes hier met opgekochte Jonge Thaise vrouwen en hoe de dieren hier behandelt worden. Het is gewoon smerig en aangezien ik altijd doe waar ik me goed bij voel heb ik maar besloten om Thailand te verlaten en terug te gaan naar Indonesie. En net op tijd want op de avond dat ik in Jakarta aankwam is de avondklok ingesteld in Thailand.
Ik zit nu in het beste hostel van Jakarta en het is supergezellig hier. We hebben een groot dakterras, en een groot loungeruimte! De bedden hebben gordijntjes waardoor je toch een soort van privacy voor jezelf hebt. Morgen vlieg ik naar Yogyakarte voor Borobudur en het paleis :)!
Daarna ga ik naar Lombok en vanaf Lombok ga ik de bootreis naar de Komodo eilanden en naar Flores waar ik wil gaan duiken!
Ik heb nu gelukkig geen heimwee meer en ik heb zo veel zin om mijn hele reis te doen! Nog maar een maandje over, de tijd gaat zo achterlijk snel.
Toch heb ik soms wel zin in normaal eten, je eigen plek in plaats van iedere dag weer moeten inpakken en verder reizen. Maar voor deze maar heb ik er nog heeeeel erg veel zin in aangezien ik een van de mooiste duikplekjes van Indonesie ga bezoeken!
Nou een kleine update voor jullie in Nederland.

Kusjessss

  • 24 Mei 2014 - 10:40

    Albert :

    Hi Marlijn, fijn dat je weer terug bent in een rustiger Indonesië, ik heb je verslag weer met veel interesse gelezen, ik vind jou een kanjer, een doorzetster en ben trots op je! Heb nog een heel fijne tijd in Indonesië, geniet maar fijn, Lvgrt Albert

  • 24 Mei 2014 - 17:09

    Janneke:

    Ha Mar,

    Leuk om weer te lezen schat en fijn dat je het nu weer naar je zin hebt. Wel naar dat je heimwee kreeg maar je hebt het goed opgelost.
    Lekker weer genieten nu

    Liefs Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 3926

Voorgaande reizen:

07 Maart 2014 - 25 Juni 2014

Bali en Backpacken

Landen bezocht: