Van Ubud naar Thailand - Reisverslag uit Banjar Tengah Kauh, Indonesië van Marlijn - WaarBenJij.nu Van Ubud naar Thailand - Reisverslag uit Banjar Tengah Kauh, Indonesië van Marlijn - WaarBenJij.nu

Van Ubud naar Thailand

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

07 Mei 2014 | Indonesië, Banjar Tengah Kauh

Zo dan is het eindelijk gebeurt, ik ben van Bali naar Bangkok gevlogen! Mijn vlucht was super, weliswaar 9 uur met een tussenstop van 4 uur maar dat maakt allemaal niet uit! Ik vertrek om 9 uur 's ochtends vanuit Denpasar en moest eerst zoals iedereen gecheckt worden op mijn visum. Het ventje achter de balie was al 5 minuten naar mijn gegevens aan het kijken toen hij me vertelde dat ik eigenlijk al een dag illegaal in Indonesie verbleef. Wat een grap, daar stond ik dan met m'n goeie gedrag. Ik moest 17 eurootjes betalen om vooralsnog het land te mogen verlaten dus er was geen nood aan de man.

Aangekomen in Bangkok liep alles gesmeerd, m'n tas was er meteen en ik ging op zoek naar de taxi. Ik ging in de rij staan om te wachten toen het meisje voor mij vertelde dat ze naar Rambuttri Road moest en laat het ff heel toevallig zijn dat ik daar ook heen moest :D Dus we hebben de taxi gedeeld, bleek het dat ze ook uit Nederland komt en dat ze ook 20 is. Het was haar laatste avond en mijn eerste dus het was supergezellig dat we dat samen konden delen!

Mijn hotel is 1 meter bij 2 meter dus het is niet de mooiste kamer maar ik kan er voor 6 euro slapen dus ik ben allang happy :) Bangkok is alleen niet echt leuk als je hier alleen bent want iedereen is met elkaar. Dus morgen vertrek ik dan ook naar Koh Tao om eindelijk mijn lang verwachte duikcursus te mogen doen, tjonge jonge wat heb ik daar zin in!

Alleen zijn hier is een beetje saai maar het geeft ook wel weer een gevoel van heel veel vrijheid. Maar toch ben ik blij als ik morgen in het busje zit(voor 14 uur ofzo) om naar een gezellig eiland te gaan.
En een jongetje van 8 staan hier nu hele rare dansjes te maken in het internet cafe dus ik vermaak me wel!

Kusjesssss!

  • 07 Mei 2014 - 13:05

    Albert Eilander:

    Hallo Marlijn, wat een mooi verslag weer, heel mooi wat je ziet, gedaan hebt en gaat doen, ik lees het met bewondering en plezier. Ik ken die omgeving een klein beetje en weet dat het daar erg mooi is. Ik ben erg benieuwd wat jij van Thailand ten opzichte van Indinesië vindt zoals bevolking, natuur, eten en drinken. Ik wens jou nog een heel mooie tijd toe en zie uit naar het volengende verslag ! XXX Albert

  • 07 Mei 2014 - 13:09

    Janneke:

    Ha Mar,

    Leuk om te lezen weer,

    ik kijk al weer uit naar het volgend reisverhaal!!!!

    Liefs Mama

  • 22 Mei 2014 - 14:19

    Jamy:

    heeey kanjer!!! leuk verslagje weer van je!!! en je duikcurses wauw man wat gaaf ben zoooooo (positief) jalours hahaha.
    Geniet er van schat! hoop dat je leuke gezellige mensen tegen komt.
    dikke kus van ons Jamy en Jaylinn XXXXxxxXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 3925

Voorgaande reizen:

07 Maart 2014 - 25 Juni 2014

Bali en Backpacken

Landen bezocht: